آبمیوه گیری سه گانه پارس خزر با شیشه شیشه ای ویتا فروت

“ویتا فروت” یک محصول آب میوه گیری سه منظوره محصول شرکت پارس خزر است. موتور استفاده شده در این مدل 400 وات است که با توجه به قیمت آن قدرت مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. پارس خزر در تولید این مدل از تجربه چندین ساله خود استفاده کرد و محصول مناسب را روانه بازار کرد. Vitafruit طراحی و ظاهر خوبی دارد و کیفیت ساخت آن راضی کننده است. تا کنون می توان آن را یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط این شرکت دانست.

صدای بسیار کم، مجهز به تیغه یخ در مخلوط کن، دو تنظیم سرعت، قطر دهانه آب میوه 65 میلی متر، آب میوه 60 درصد وزن میوه، سبد استیل، فیلتر و تیغه، قابلیت جمع آوری سیم در بدنه اصلی، مجهز به میکروسوئیچ های ایمنی، ظرف جمع آوری آب میوه مجهز به لت گیر، دارای برس برای شستن سبد، قطعات قابل جابجایی و شستشو، پایه های لاستیکی برای پایداری بیشتر، طول سیم: 1.20 متر، پوشش بدنه ABS و درب با شفاف قطعات پلی کربنات (ضد ضربه)، دارای گواهی استاندارد ایمنی محصول مطابق با استاندارد CE اروپا می باشد.
ترکیبی آبمیوه گیری، همزن و آسیاب می باشد. بنابراین به جای خرید سه دستگاه جداگانه، همه آنها را در یک محصول خواهید داشت. سه چرخه ویتافرویت پارس خزر از موتور 450 واتی بهره می برد. برای قسمت همزن از ظرف شیشه ای به ظرفیت 1.5 لیتر استفاده می شود که البته روکش مخصوصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید