میزان سود خرید اقساطی تلویزیون سام چقدر است؟

مدارک لازم جهت دریافت اعتبار چقدر است؟

افراد عادی برای اخذ اعتبار تنها نیاز به مدارک هویتی و برگ چک به تعداد اقساط خود دارند. (در صورتی که جواز کسب یا سند مالکیت دارید، می توانید تنها برای رویت به فروشگاه ما آن را ارائه کنید) کارمندان بخش خصوصی نیز باید مدارک هویتی، برگه معرفی نامه یا فیش حقوقی ممهور شرکت به همراه برگ چک به تعداد اقساط ارائه کنند. همچنین کارمندان بخش دولتی تنها نیاز به ارائه حکم کارگزینی، مدارک هویتی و چک به تعداد اقساط خود دارند.

تلویزیون سام 50 اینچ 4K مدل 50TU7450

میزان سود دریافتی گلدن ۸ در طرح خرید اقساطی تلویزیون سام از فروشگاه ما ۲ درصد بوده که ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که کمترین میزان سود از مشتریان دریافت شده و این میزان سود در دیگر فروشگاه ها بیشتر است.

تلویزیون سام 32 اینچ HD مدل 32T4430

کیفیت تلویزیون سام چگونه است؟

تلویزیون های سام به عنوان یک برند ایرانی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت باورنکردنی در دسته تلویزیون های پرطرفدار نسبت به برندهای خارجی در بازار ایران شناخته شده است. این نوع تلویزیون در بازار لوازم خانگی و لوازم صوتی تصویری، به عنوان یک تلویزیون مقرون به صرفه از نظر قیمت و دارا بودن امکانات و ویژگی های برتر عرضه می شود. همانطور که گفته شد تلویزیون های این برند ساخت کشور ایران بوده و با ضمانت سام سرویس به دست مشتریان خواهد رسید که به عنوان جایگزینی برای سامسونگ در ایران توانسته است توجه تعداد زیادی از مشتریان لوازم صوتی و تصویری را به خود جلب کند. بنابراین هنگام خرید اقساطی تلویزیون سام خیالتان بابت اصالت این برند و کیفیت آن راحت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید