.:: چطور مشتری را تبدیل به تبلیغاتچی خود کنیم؟

آیا میدانستید تمام بار تبلیغات کسب و کار شما به دوش شما نیست؟

و باید مشتری قسمتی از آنرا به عهده بگیرد؟ اما این وظیفه و هنر شماست تا بتوانید چنان صحیح بازاریابی و فروش تان را انجام دهید که مشتری بتواند وظیفه خودش را انجام دهد.

اگر کسب و کاری دارید، احتمالا تا به حال به فکر تبلیغات بوده اید.

بدون تبلیغات کسی از فعالیت شما خبر ندارد و فروشی در کار نخواهد بود.اما گاهی اوقات کسب و کار  آنها آنقدر که هزینه بابت تبلیغات پرداخت میکنند، بابت تجربه خرید مشتری نمیکنند.

 

ادامه مطلب “چطور مشتری را تبدیل به تبلیغاتچی خود کنیم؟”



  .:: تفاوت بهشت و جهنم

مردی از پروردگار درخواست نمود تا به او بهشت و جهنم را نشان دهد.

خداوند پذیرفت. او را وارد جایی نمود که جمعی از مردم در اطراف یک دیگ بزرگ غذا نشسته بودند. همه گرسنه، نا امید و در عذاب بودند. هر کدام قاشقی داشت که به دیگ می رسید ولی دسته قاشق ها بلند تر از بازوی آنها بود، بطوریکه نمی توانستند قاشق را به دهانشان برسانند! ادامه مطلب “تفاوت بهشت و جهنم”



  .:: عقابی در آرزوی پرواز

کوه بلندی و لانه عقابی با چهار تخم، بر بلندای آن قرار داشت. روزی زلزله ای کوه را به لرزه در آورد و باعث شد که یکی از تخم ها از دامنه کوه به پایین بلغزد  و برسد به داستان ما!

بر حسب اتفاق تخم به مزرعه ای رسید که پر از مرغ و خروس بود. مرغ و خروس ها می دانستند که باید از آن تخم مراقبت کنند و بالاخره هم مرغ پیری داوطلب شد تا روی آن بنشیند و آن را گرم نگه دارد تا جوجه به دنیا بیاید. ادامه مطلب “عقابی در آرزوی پرواز”



  .:: تئوری انتخاب ویلیام گلاسر

موضوع امروز ماشین رفتار

تعریف گلاسر از رفتار در حدی با تعریف عمومی متعارف از رفتار فاصله دارد که گلاسر ترجیح می‌دهد برای ایجاد تمایز با معنای متعارف، آن را «Total Behavior» یا رفتار کلی بنامد. او برای اینکه تصویری را که از «رفتار» در ذهن دارد، شفاف‌تر کند از استعاره‌ای به نام «ماشین رفتار» استفاده می‌کند.

ادامه مطلب “تئوری انتخاب ویلیام گلاسر”