کارگاه واقعیت درمانی محمد جانبلاغی

روش های ترغیب مشتری به خرید

به نام خدای بخشنده و مهربان

تعداد نمایش 234

چگونه در ذهن مشتری نفوذ و او را به خرید ترغیب کنیم؟

نکته ی مهمی که در همین ابتدای بحث باید به آن اشاره کنیم، این است که اگر بتوانید فروش و در واقع خرید را در ذهن مشتری خاطره انگیز و به یاد ماندنی کنید، میتوانید موفقیت فروش تان را به میزان چشمگیری تضمین کنید. بنابراین نوع برخورد و رفتار شما با مشتری ها و فنون و روشهایی که برای شروع و پایان مذاکره بکار میبرید در فرآیند فروش اهمیت و تأثیر حیرت انگیزی دارد. محمد جانبلاغی در ادامه می خواهد ۵ نکته ی کلیدی و منحصر به فرد برای ماندگاری و پایدارتر کردن تأثیر مذاکره بر ذهن مشتری را برای شما بیان کند و به واسطه ی عمل به این نکات است که میتوانید فروش خودرا به یاد ماندنی و موفقیت آن را تضمین کنید.

۱٫ شروع تأثیرگزار:
به خاطر داشته باشید که قانون «اولین برخورد، مؤثرترین برخورد است» همه جا و در هر نوع ارتباطی صادق است. لازم «نیست» برای اینکه شروعی نافذ و تأثیرگذار داشته باشید، حتماً با


 


(این مقاله از سری مقالات کاربران ویژه است که برای مشاهده آن باید عضو ویژه سایت مکتب زندگی باشید.)

هم اکنون عضو ویژه مکتب زندگی شوید

 




در این باره بیشتر بخوانید ...

چگونه با رعایت ۷ مرحله طلایی فروش تبدیل به فوق ستاره فروش شویم با سلام ، من محمد جانبلاغی در این مقاله سعی دارم تا فروشندگان را با ۷ نکته و مرحله طلائی ...
بیشتر بخوانید ...
بسیاری اوقات در گفت‌وگو با مشتری‌ها، پرسش‌ها و صحبت‌هایی پیش کشیده می‌شود که فروشندگان معمولی، پاسخ‌هایی کلیشه‌ای و اغلب نچسب به آنها می‌دهند. اما فروشندگان نابغه چگونه به این پرسش‌ها ...
بیشتر بخوانید ...
۷ مرحله طلایی فروش
نخبگان فروش چطور برخورد می کنند؟


درپناه حق باشید.
سخن روز مکتب زندگی:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما در مکتب زندگی منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با علامت ستاره (*) علامت‌گذاری شده‌اند

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.

لطفا کد امنیتی روبه رو را وارد کنید:     5 + 5 =