تکنیک های نهای سازی فروش

به نام خدای بخشنده و مهربان

  تعداد نمایش : 1023

 تکنیک های نهایی سازی فروش

 چطور بفهمیم کی و بخواهیم فروش به قطعیت برسد؟

من محمد جانبلاغی در این مقاله هم مثل سایر مقالات دیگر می خواهم تکنیک های نهایی سازی فروش را به شما آموزش دهم.

نهایی سازی فروش، بخش پایانی و مهم فروش است.

یعنی وقتی مشتری آماده خریدن شده، نباید بگذارید کار به جایی بکشد که او بگوید بسیار خوب، حالا می روم و فکر می کنم و…

باید طوری رفتار کنید که مشتری در همان لحظه به تصمیم برسد. عملکرد شما در آن لحظه، بسیار مهم است.

نهایی سازی فروش، تکنیک های بسیاری دارد که برخی از آنها را برای شما می گویم

۱- تکنیک دعوت
ساده ترین تکنیک برای نهایی سازی فروش،
دعوت کردن مشتری به خرید است: » اگر از این خوشت آمده، چرا امتحانش نمی کنی؟«
اغلب مشتریان برای خرید، روی لبه تصمیم گیری هستند.


 


(این مقاله از سری مقالات کاربران ویژه است که برای مشاهده آن باید عضو ویژه سایت مکتب زندگی باشید.)

هم اکنون عضو ویژه مکتب زندگی شوید

  اگر عضو مکتب زندگی هستید برای ورود به بخش کاربری ویژه لطفا هم اکنون وارد شوید 

عضویت ویژه سایت مکتب زندگی

شاید این مطالب زیر بکارتان بیاید



درپناه حق باشید.
 سخن روز مکتب زندگی:

            


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما در مکتب زندگی منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با علامت ستاره (*) علامت‌گذاری شده‌اند

با ارسال نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدماتمان یاری دهید.

لطفا کد امنیتی روبه رو را وارد کنید:     7 + 2 =