تکنیک های نهای سازی فروش

به نام خدای بخشنده و مهربان

  تعداد نمایش : 2360

 تکنیک های نهایی سازی فروش

 چطور بفهمیم کی و بخواهیم فروش به قطعیت برسد؟

من محمد جانبلاغی در این مقاله هم مثل سایر مقالات دیگر می خواهم تکنیک های نهایی سازی فروش را به شما آموزش دهم.

نهایی سازی فروش، بخش پایانی و مهم فروش است.

یعنی وقتی مشتری آماده خریدن شده، نباید بگذارید کار به جایی بکشد که او بگوید بسیار خوب، حالا می روم و فکر می کنم و…

باید طوری رفتار کنید که مشتری در همان لحظه به تصمیم برسد. عملکرد شما در آن لحظه، بسیار مهم است.

نهایی سازی فروش، تکنیک های بسیاری دارد که برخی از آنها را برای شما می گویم

۱- تکنیک دعوت
ساده ترین تکنیک برای نهایی سازی فروش،
دعوت کردن مشتری به خرید است: » اگر از این خوشت آمده، چرا امتحانش نمی کنی؟«
اغلب مشتریان برای خرید، روی لبه تصمیم گیری هستند.


 


(این مقاله از سری مقالات کاربران ویژه است که برای مشاهده آن باید عضو ویژه سایت مکتب زندگی باشید.)

هم اکنون عضو ویژه مکتب زندگی شوید

  اگر عضو مکتب زندگی هستید برای ورود به بخش کاربری ویژه لطفا هم اکنون وارد شوید 

عضویت ویژه سایت مکتب زندگی

آیا این مطالب جدید را مطالعه کرده اید؟


اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی
Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

درپناه حق باشید.
 سخن روز مکتب زندگی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =