اتاق کوچینگ تبلیغات


به نام خدای بخشنده و مهربان

 

اشتباهات مهلک در تبلیغات

از میان تمامی پیام های تبلیغاتی که در طول روز٬از اطراف به شما می رسد به سختی می توان گفت کدامیک موثر تر است؛ از مسیری که در آن بیلبورد اتوبان یا تبلیغات مترو را می بینید تا تراکت هایی که پیر و جوان به دست شما می دهند تا بلکه کمی از پول جیبتان عاید تجارت آنها شود.

تحقیقات نشان می دهد مهمترین اشتباهات تبلیغاتی اکثر کسب و کارها این است که نمی دانند بازار هدفشان کجاست و چگونه با بازار هدف ارتباط برقرار کنند چه پیامی مخابره کنند و از چه رسانه ای استفاده نمایند.

آیا می دانید بهترین روش تبلیغاتی کدام است؟

بهترین روش تبلیغاتی، تبلیغات نفر به نفر است. اگر می توانستیم روشی ایجاد کنیم تا با مشتریان کنونی، گذشته و آینده ارتباط برقرار کنیم بسیاری از مشکلات ما حل می شد.

البته در راستای مشتریان کنونی و گذشته که به احتمال قریب به یقین مشکلی نیست چرا که اطلاعات تماس ایشان را داریم.

مشکل اصلی در شناسایی مشتریان جدید است.

در بسیاری مواقع می دانیم مشتریان احتمالی یا جدید ما در کدام منطقه شهر قرار دارند ولی شاید نه حوصله ارتباط برقرار کردن را داریم نه تیم اجرایی آن را و یا شاید تیم اجرایی ما، توان برقراری ارتباط با مشتریان ما را ندارند.

اگر قرار باشد تراکت هم پخش کنیم که عملن طبق آمار، ۹۱ درصد تراکت ها دیده نمی شوند.

مشتری شما هرجا که باشد می توانید با روشی بسیار ساده پیام خود را به گوش ایشان برسانید.

کافی است منطقه جغرافیایی مورد نظر خود را در سطح شهر یا هر جای دیگر مشخص کنید سپس روی تمامی تلفن های ثابت و یا موبایل افرادی که در منطقه مورد نظر حضور دارند پیام صوتی یا متنى آنهم از نوع جذاب ارسال کنید.

مشتریان شما الان کجا هستند؟ داخل یک استادیوم؟ در یک دانشگاه خارج شهر؟ در یک سالن همایش؟ یا منازل یک منطقه از شهر؟

ما با کمترین هزینه حتا کمتر از هزینه تراکت یا تماس با مشتریانتان، این امکانات را براى شما فراهم نموده ایم.

 

هزینه دوره ۱۲۰۰۰۰۰ هزار تومان

درپناه حق باشید.